Smile Hotel Kyoto Shijo 3 sterren
| Wi-Fi WiFi | 24-uurs zorg 24-uursreceptie | Spa en ontspanning Massage |
| Kindvriendelijk Kinderbuffet | Airconditioning | Geen dieren toegestaan Huisdieren zijn niet toegestaan |
Het Smile Hotel Kyoto Shijo met 3 sterren biedt een bagageopslag en een wasserette aan en ligt in de wijk Shimogyo (Speciale ), binnen 10 minuten met de auto weg van het Kyoto Kaikan Concertgebouw en 3 km verwijderd van de Gemeentelijke dierentuin Kyoto. Het hotel biedt een automaat en gratis kranten aan. Voor gasten is er wifi in openbare gebieden.
Smile Hotel Kyoto Shijo beschikt over een plasma TV, een spiegel en gratis thee in elke unit. De kamers van dit pand zijn voorzien van een waterkoker en een koelkast, samen met een bidet, een apart toilet en een douche.
Bij dit hotel in Kyoto is een buffet ontbijt verkrijgbaar. B Legumes a table is een perfecte plek om van een maaltijd van Franse keuken te genieten, en ligt binnen 5 minuten wandelen van Smile Hotel Kyoto Shijo.
Het hotel met 464 kamers is in Kyoto, in de buurt van Shijo metrostation. Smile Hotel Kyoto Shijo bevindt zich in de buurt van een entertainment gebied van Kyoto. Het pand in Kyoto is op 1 km afstand van de Nishiki Markt geplaatst. De Shijo Nishinotoin bushalte ligt op 150 meter wandelafstand van dit hotel en het is ook binnen het bereik van het Karasuma treinstation.
Belangrijke informatie
- Gegevens over extra bedden
- Geen ledikanten aangeboden.
Locatie
Kamers en beschikbaarheid
Selecteer je verblijfsdatums om beschikbare kamers te zien.
Beschikbare kamers aan het controleren
Kamers aan het zoeken…
Galerij
Beoordelingen
Petrus
2022-08-30
Ik logeerde 6 nachten in Kyoto, en heb mijn tijd hier prachtig doorgebracht. De kamer was charmant klein en groot genoeg, had wi-fi, een waterkoker en een bureau. Het bed was extra comfortabel, we vonden het leuk en hebben goed geslapen. Het personeel was uitstekend en hardwerkend, het aangeboden ontbijt was zeer goede kwaliteit met veel gerechten.
Albert
2022-04-16
Faciliteiten en kamers vonden we leuk, ze waren prachtig. Er waren goede restaurants.
Sara
2022-01-23
Het personeel was deskundig, het hotel was zeer schoon, het ontbijt was verbluffend.
Harm
2021-11-09
Locatie en personeel waren geweldig en ik wardeerde dat vooral prettig dat alles zeer schoon was. Het restaurant was goed met voortreffelijk eten...
Pierre
2021-07-17
Over het algemeen is het een gezellige plek, het was super. Charmante en comfortabele kamers😀😃
François
2021-05-28
de accommodatie was zeer schoon en het personeel was gastvrij. een extreem comfortabel bed; de kamer was charmant. een zeer goed ontbijt was het beste, ik vond het geweldig. dicht bij een busstation, op korte loopafstand van winkelcentra en de markten.